کد مطلب: 205531
درپي مصوبه شوراي عالي امنيت ملي صورت گرفت؛
تحقق يکي ديگر از وعده هاي روحاني در دولت رئيسي/ برداشتن برخي محدوديت‌هاي يکي از سران فتنه
تاریخ انتشار : 1401/02/05 12:47:37
نمایش : 731
صبح امروز 2 دربي که از ابتداي موضوع حصر ميرحسين موسوي در بن بست اختر براي حفاظت از وي تعبيه شده بود با تصميم شوراي عالي امنيت ملي برداشته شد.

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ در حالي که حاميان دولت حسن روحاني در تمام 8 سال عمر دولت بنفش خواستار رفع حصر و برداشتن محدوديت هاي سران فتنه بودند، اما در نهايت اين امر در دولت سيد ابراهيم رئيسي و با تصميم شوراي عالي امنيت ملي گرفته شد.

روحاني که در جريان شعارهاي انتخاباتي خود براي جلب راي جريان اصلاح طلب، وعده رفع حصر از سران فتنه را داده بود در تمام دوران مسئوليت خود از زير بار وعده اي که داده بود شانه خالي کرد و هيچ گاه نسبت به اين مسئله به حاميان خود توضيح نداد.

همين امر باعث شد که جريان اصلاح طلب نسبت به دولت روحاني دچار سرخوردگي شده و از تحقق ساير وعده هاي وي نيز نااميد شوند به طوري که بسياري از بزرگان اردوگاه اصلاحات بر اين باور بودند که عدم تحقق وعده هاي روحاني باعثت تضعيف پايگاه اجتماعي وي شد.

اما صبح امروز در پي انتشار اخباري مبني بر رفع برخي محدوديت ها يکي از سران فتنه اعلام شد، 2 دربي که از ابتداي موضوع حصر ميرحسين موسوي در بن بست اختر براي حفاظت از وي و نيز بازدارندگي براي اعمال فتنه گران تعبيه شده بود با تصميم شوراي عالي امنيت ملي برداشته شد.

از سال ۸۹ و به دليل ادامه يافتن اقداماتِ ضد امنيت ملي و بر هم زننده آرامش مردم که توسط برخي از سران فتنه ۸۸ و اطرافيان آن ها صورت مي‌پذيرفت، شوراي عالي امنيت ملي بر اساس مصوبه اي، برخي محدوديت ها در خصوص رفت و آمد دو تن از سران فتنه را اعمال کرد.

اين محدوديت ها در طول سال هاي گذشته با روند کاهنده ادامه داشت و مشخصا متناسب با رفتارهاي آن ها در ميزان رعايت نظم عمومي و آرامش جامعه، تنظيم مي شد.

بر اساس اين گزارش، در ماه هاي اخير با اغماض نسبت به کارنامه اين افراد در فتنه‌ي ۸۸، محدوديت ها به حداقل رسيده بوده است.

انتهاي پيام/ک

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg